Czeska marka już nie raz korzystała z umiejętności artystów z różnych dziedzin – malarstwa, mody, muzyki – aby trafić do szerszego grona odbiorców. Przedstawiamy Wam najciekawsze przykłady z historii takich działań.
1. Luksusowe wnętrze zaprojektowane przez polskiego kreatora mody
Najjaśniejszym i chyba najbardziej rozpoznawalnym przykładem współpracy Skody w Polsce było zaangażowanie Tomasza Ossolińskiego, tworzącego eleganckie i luksusowe garnitury na miarę, aby we własny sposób zaprojektował wnętrze Skody Superb. Legendarne skóry Connolly, intensywna współpraca kilkunastu osób, dziesięć dni pracy, dbałość o każdy element – to wszystko złożyło się na przepiękny efekt końcowy, jakim była Skoda Superb Atelier.
2. Murale 3D
Z kolei do promocji obecnej generacji Skody Octavii marka zaangażowała Good Looking Studio, które zajmuje się profesjonalnym tworzeniem murali. Do rozbudowanych i malowniczych wizualizacji modelu na poznańskich i warszawskich ścianach doszedł również 3D mapping, który sprawiał, że wspomniane murale w ciemności ożywały i pokazywały możliwości nowego wcielenia Octavii.
3. Reportaże w stylu (Mr.) Vintage
Wracając do działań związanych z modą, aktualna generacja Skody Superb była promowana także poprzez szeroko zakrojone działania marketingowe z wykorzystaniem wizerunku blogera modowego Michała Kędziory, znanego także jako Mr. Vintage. Jego podróż przez Polskę Skodą Superb zaowocowała serią ciekawych reportaży, z których odbiorcy mogli dowiedzieć się czegoś nie tylko o interesujących miejscach w naszym kraju, ale także na temat dobrej męskiej mody oraz stylu.
4. Sesje zdjęciowe z przedstawicielkami polskiej blogosfery
W przypadku Skody Citigo do współpracy zaproszono 5 modowo-lifestyle’owych blogerek, które miały zaprezentować na swoich blogach swój dzień z tą małą Skodą. Z wspomnianych publikacji wyłoniono ostateczną zwyciężczynię w postaci Kasi Gorol (https://www.jestemkasia.com) której sesja zdjęciowa została opublikowana w dwutygodniku Viva! Dzięki temu marka mogła trafić z działaniami promocyjnymi do grupy odbiorców najbardziej zainteresowanych modelem Citigo, czyli do kobiet.
5. Dedykowany serial z udziałem polskich gwiazd
Warto również wspomnieć, że Skoda promowała się również za pomocą… miniserialu, w którym zagrały Agnieszka Więdocha, Magdalena Różczka oraz Katarzyna Bujakiewicz. Wspomniana produkcja nosiła tytuł “Zakręcone” i składała się z sześciu krótkich odcinków. To również była specjalnie poprowadzona kampania, mająca na celu zwiększyć rozpoznawanie marki wśród kobiet.
To zaledwie ułamek interesujących działań marketingowych Skody, jednak mamy nadzieję, że rozbudziliśmy w Was chęć odkrywania samemu innych akcji, w których marka zaangażowała istotne osoby z różnych dziedzin kultury i sztuki.
Brak komentarzy.